HomeActueelKlantwaardering april gemiddeld een 9

Nieuws

26 mei 2023

Klantwaardering april gemiddeld een 9

We streven er altijd naar onze opdrachtgevers kundig en tijdig te bedienen. Dat onze opdrachtgevers blij zijn met onze dienstverlening en dit laten weten, is dan extra fijn.

Klantwaardering

De klantwaardering is een belangrijke graadmeter voor ons om te bepalen of we op de goede weg zijn met onze dienstverlening. Afwijkingen van de verwachting geven aanleiding om met opdrachtgevers in gesprek te gaan. Wat viel hen op in positieve en/of negatieve zin. Wat verwachten zij van onze dienstverlening? Moeten we bijsturen of opschalen?

Meestal vragen we de klanten onze digitale enquête in te vullen. Bij grotere of specifieke projecten evalueren wij ervaringen in een persoonlijk gesprek. Omdat we ons realiseren dat het invullen van een enquête tijd kost, beperken wij onze vragen tot drie gesloten algemene vragen en drie open vragen, waarop de opdrachtgever zijn eigen antwoord kan formuleren. Laagdrempelig.

Streefcijfer 8

Bij elke opdracht, elk project, elke handeling streven wij naar een 8 voor kwaliteit. In onze klantwaardering willen we dat uiteraard terugzien. Uitschieters naar boven en helaas naar beneden komen voor, zo realistisch moet je zijn. Immers biedt ons werk altijd ruimte voor leren en verbeteren. Dat kan hem bijvoorbeeld zitten in de communicatie, in handelen bij calamiteiten, in overdracht van projectgegevens of in het tijdig signaleren en melden van afwijkingen.

In april gemiddeld een 9

Over de maand april waardeerden onze opdrachtgevers onze dienstverlening met gemiddeld een negen. Wat vonden onze klanten positief en lieten ze ons weten in de klantwaardering? Direct en constructief overleg over de aanpak van het onderzoek. De afstemming van A tot Z. Dat we altijd bereid zijn om even langs te komen. Het tussentijds overleg tussen veldmedewerker, projectleider en opdrachtgever. Alles wordt rustig en gestaag uitgevoerd. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken en vriendelijk contact. Snel en accuraat en communicatief goed. De mate van begrip, kennis en kunde en meedenken.

Mooie woorden en een fijne waardering, die een extra motivatie betekent voor onze medewerkers. Het blijkt dat onze inspanningen hun vruchten afwerpen. Desondanks blijven wij scherp op het kwalitatief goed blijven uitvoeren van uw projecten, want het kan altijd beter.